Pociągi towarowe wracają na odcinek Racibórz-Baborów?
W Dzielowie (miejscowość w powiecie głubczyckim, gmina Baborów) działa firma Mat-Farm, zajmująca się handlem zbożem. Wraz z rozwojem działalności obsługiwane ładunki zaczęły być coraz większe. Pisał o tym portal Nowiny z Raciborza.
Przez długi czas zarządca infrastruktury wydawał się nieugięty i mówił, że linią 177 nie da się transportować towarów, a koszty remontu wyceniano na 2 miliony zł. Wiosną tego roku coś drgnęło. Jak informuje nasz czytelnik: - remont stał się faktem, będą wymienione podkłady na stykach, płyty przejazdowe, uzupełniony tłuczeń oraz podbity tor (...). Obecnie podkłady są już wymienione, trwają przygotowania do przejazdu Plassera, a w regulaminie PLK na nowy rok pojawiła się prędkość 30 km/h na tamtym odcinku.
Czytelnik też próbuje sobie przypomnieć jaki był koszt remontu, ale ogłoszenie zniknęło z portalu przetargowego. Prawdopodobnie było to 964 tyś zł.
Czytelnik podał nam też namiary do osób, które będą więcej widziały w tej sprawie. Postaramy się temat rozwinąć.
Autor: Stanisław Stadnicki.
Publikacja tekstu: Piątek, 9 września 2016r. godz.: 09:31. Nr wydania: 431/2016
Dziękujemy za lekturę tego tekstu. Możesz teraz wrócić do wyboru aktualności.
Polecamy teksty na podobny temat
- Miał być rozebrany, ale most w Nowej Cerekwii jest właśnie remontowany
- Pociąg w Baborowie, nowe zdjęcia
- Pociągi wróciły do Baborowa
- Pociąg na stacji Pietrowice Wielkie
- 100 lat linii kolejowej Baborów - Pilszcz - Opava Zapad (Czechy)
Następne teksty:
- Rusza konkurs na zdjęcie w kalendarzu Kolej Podsudecka 2017
- To będzie wyjątkowy Kalendarz Kolej Podsudecka