Na odpowiedź ze strony UMWO musimy jeszcze trochę poczekać.
Kilka dni temu otrzymałem pismo, iż odpowiedzi w przedmiotowej sprawie należy spodziewać się około 20 kwietnia. Do tego czasu musimy uzbroić się w cierpliwość. Jak tylko otrzymam pismo z odpowiedzą to natychmiast zamieszczę je na naszej stronie.
Tym czasem od momentu, kiedy list został wysłany ruch między Nysą, a Kędzierzynem obsługiwany jest nadzwyczaj wzorowo. W ciągu ponad miesiąca byłem świadkiem jak tylko raz z powodu awarii szynobusu pociąg był opóźniony 45 minut, ale dzięki szybkiej organizacji zaraz została podstawiona lokomotywa z wagonami. Czy tak nie mogło być wcześniej? Nowe szynobusy i w ostatnim czasie przyjazdy nawet przed czasem cieszą pasażerów. Za to należy otwarcie wyrazić swoje podziękowania. Tym nie mniej mogę zdradzić, że bardzo wiele osób z całego województwa czeka na wyjaśnienia anormalnego traktowania pasażerów na początku bieżącego roku!
Pierwszy efekt anomalii z początku roku już widzimy. Na porannej parze szkolnej w kierunku Kędzierzyna, która była najczęściej odwoływana lub obsługiwana przez komunikację zastępczą ubyło kilkunastu regularnych pasażerów. W Racławicach Śląskich regularnie z tego pociągu korzystało 22-26 osób. Obecnie 16-18.
Autor: Stanisław Stadnicki.
Publikacja tekstu: Czwartek, 9 kwietnia 2009r. godz.: 06:45. Nr wydania: 49/2009
Dziękujemy za lekturę tego tekstu. Możesz teraz wrócić do wyboru aktualności.
Polecamy teksty na podobny temat
- Poranny paraliż na kolei
- Odwołane pociągi na trasie Legnica - Kamieniec Ząbk. - Kłodzko
- List otwarty z apelem dotyczącym konieczności przywrócenia kursowania pociągów na odcinku Nysa-Kamieniec i przywrócenia relacji dalekobieżnych Kędzierzyn-Kłodzko/Legnica
- Feralna weekendowa awaria
- Specjalny telefon Informacyjny: 0 601 382 769
- UMWO odpisał na nasz list otwarty
- Tym kursem rządzi przypadek
- W czym my jesteśmy gorsi od innych? Dlaczego jesteśmy pasażerami gorszej kategorii?
- Publicznie traktują nas jak gorszych pasażerów
- Podróżni sami pchali zastępczy autobus, który utknął w zaspie śnieżnej.
Następne teksty:
- Zapomniany odcinek Magistrali Podsudeckiej - dlaczego na linii kolejowej z Racławic Śląskich do Głubczyc i Raciborza zrezygnowano z budowy drugiego toru?
- Uwaga! Zmiana rozkładu jazdy Kolei Dolnośląskich